
Om allerlei redenen kan het voorkomen dat een opdrachtgever een tijdelijke invulling wenst van een vaste HR positie. Van den Broek & Partners werkt met een groep HR interimmanagers samen, die tijdelijk inzetbaar zijn. We werken vanuit een aantal specialisaties.
Interim HR manager
Het leiden van HR teams en afdelingen vormt vaak een onderdeel van een opdracht om het HR team verder te professionaliseren. Daarom combineren we interim management vaak met een op interne en op maat ontwikkelde traject om kennis, houding en samenwerking binnen het team van de opdrachtgever verder te optimaliseren. Hiervoor zetten wij HR managers in met de nodige leidinggevende ervaring.
Interim HR adviseur
Wanneer vakinhoudelijke expertise belangrijk is, zetten we onze inhoudsdeskundigen in. We kunnen op elk gebied inhoudelijke ondersteuning bieden.
Interim learning & development specialisten en bouwers van academies
Vanuit onze jarenlange ervaring kan Van den Broek & Partners opdrachtgevers ondersteunen bij het vormgeven van een veelheid aan “leervaren”. We noemen een paar voorbeelden: met het ontwerpen van leertrajecten, het ontwikkelen van online en hybride leerprocessen, met het implementeren van een goed LMS, met het ontwerpen en maken van online leermethodes als e-learnings en met het bouwen van interne opleidingsacademies.